2011. január 16., vasárnap

Magamról

Ez volnék én


A Huncut nevet kaptam, de egyelőre a Szuszira hallgatok. Kb. 10 hónapos keverék szuka kutyus vagyok, Vendelék az Illatos útról hoztak el. Sok új játékot kaptam tőlük, amikkel nagyon jól elszórakoztatom magam. Emellett még két ágyikót is kaptam, de szívesebben lebzselek gazdáim lábán. A kunyerálást már tökélyre fejlesztettem, de sajnos itt nem használ.
A hasamnál csak egy dolgot szeretek jobban: a sétákat. Előszeretettel ugatom meg kutyatársaimat séta közben, de Fibuékkal (ő egy border collie) nagyon jól kijövök. Láttam már valami négylábon járó hordót (lovat) is. Nagy madár rajongó vagyok. Imádom kergetni a galambokat, a varjakat, a szarkákat, a tyúkokat stb. Szeretek vigyázni a gazdáimra, ami nem túl egyszerű, mivel ketten vannak. Folyton követem őket, mint az árnyék, és ha valamelyikőjük elmegy, máris aggódni kezdek. Szeretem, ha a pocakomat simogatják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése