2011. január 23., vasárnap

2011.01.22.

Szombat

A hét igazából csak most kezdődött. Vendel nem ment suliba, ezért együtt mentünk a lóhoz. Mikor odaértünk, átjött a szomszéd kutya, akivel nem szabad találkoznom, becsuktak Vendellel egy box-ba. Odabent Vendel megtanított ülni és feküdni (másnap már kitűnően csináltam). Amikor Kati végzett a munkával, hazamentünk. Nem sokáig maradtunk otthon, hiszen találkozót beszéltünk meg két emberrel akik meg akartak nézni engem. Az egyikkel már találkoztam, de most a gyerekei is vele voltak. A másikat még nem ismertem, de hamar megszerettem őket. Nem igazán foglalkozva a vendégekkel, barátkoztam kutyákkal és "olvastam a híreket" (szimatoltam). Hazafele "elvesztettük" az egyik vendégcsoportot (azt akiket már ismertem) és csak a többiek jöttek velünk. Mivel a kocsiban nem volt elég hely Vendel ölében utaztam. Otthon Vendelék számítógépeztek én pedig a felnöttekkel "lógtam". Kb hétkor mentek haza a vendégek és a napnak vége lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése