2011. január 25., kedd

2011.01.24.

Hétfő

Vendelnek síszünete van, ezért ma is együtt mentünk a lóhoz. Most nem jött át a szomszéd kutya, ezért végig szabadon futkároztam. Később lementünk játszani a dombra és a végén kicsit kihúztam a gyufát mert... Először felfutottam a domboldalon, ami még nem volt baj, de az már igen, hogy Vendel akarata ellenére tettem mindezt (azért nem akarja, mert odafent vannak a lovak, akik eltiporhatnak). Vendel szerencséjére a legnagyobb ló került elém felfele menet és abba nem mertem belekötni, ezért visszafordultam. Kis gazdám egy kicsit leszidott és játszottunk tovább. Másodszorra egy kicsit jobban kihúztam a gyufát, mert most még annyira sem halgattam gazdámra, mint előbb (ami elég nehéz, hiszen akkor sem figyeltem), ráadásul a kerítés mellett jöttem, amin lyukak vannak és át lehet menni a szomszédba (ahova nekem nem szabad). Most már egy finom orrba pöckölést is kaptam és bezártak a box-ba. Kb. 5 percig voltam bezárva és utána mentünk haza, de mielőtt elindultunk volna, Katinál is kihúztam a gyufát (ugyanezzel a viselkedésemmel). Mikor hazaértem kicsit rosszul éreztem magam (ment a hasam), de késöbb már semmi bajom nem volt és ugyanúgy folytatódott a nap mint tegnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése